- Понеделник-Петък: 8:30 - 18:30
- +359 888 772 086
Дигитализация на предприятията
- начало
- Дигитализация на предприятията
Цел на процедурата: да насърчи инвестициите за въвеждане на съвременни информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и по този начин да допринесе за повишаване нивото на дигитализация на предприятията и готовността им за последващо преминаване към по-високите нива на цифровизация от областта на Индустрия 4.0
Допустими кандидати:
- Tърговци по смисъла на Търговския закон или Закона за кооперациите.
- Регистрирани не по-късно от 12.2022 г.
- Отговарят на изискванията за микро (персонал от 0 до 9 души) или малко (персонал от 10 до 49 души) предприятие
- Да са реализирали нетни приходи от продажби общо за 2022 и 2023 финансова година ≥ 100 000 лева
- Да имат средносписъчен брой на персонала за 2021 г., който е ≥ 2 заети лица
- Да са заявили подкрепа за основната си икономическа дейност съгласно КИД-2008 въз основа на данни за 2023 г.
Допустими разходи:
1) Закупуване и инсталиране на слънчеви инсталации за битова гореща вода (БГВ).
2) Закупуване и инсталирането на фотоволтаични системи с мощност до 10 kWp, които могат да включват и системи за съхранение на произведената електрическа енергия.
3) Техническо въвеждане в експлоатация на слънчевите инсталации или фотоволтаичните системи – закупуване на арматура, кабели, конструкция за монтаж на съоръжението, инвертори и др.
4) Данък върху добавената стойност.
Допустими дейности/разходи:
- Създаване на онлайн магазин.
- Въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система);
- Въвеждане на система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система);
- Въвеждане на модул за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес;
- Въвеждане на модул за управление на складовото стопанство (WMS модул);
- Въвеждане на модул за управление на производството;
- Въвеждане на система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система);
- Въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система);
- Въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда;
- Въвеждане и сертифициране на Система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001;
- Изграждане на система за защита на информацията в локална мрежа;
- Изграждане на система за архивиране на информация;
- Изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация.
Минимален размер на помощта: 5 000 лв.
Максимален размер на помощта: 50 000 лв.
Процент на финансиране: 70 %
Приложим режим: режим „минимална помощ” (de minimis)
Общ бюджет на процедурата: 80 000 000 лева
Индикативен срок за обявяване: 15 май 2025 г.
При интерес , ние от консултантска фирма MegaFinance можем да Ви
съдействаме, като Ви предоставим следните услуги:
1. Оценка за допустимост по европрограма
2. Анализ за съответствие с процедурата, за която се кандидатства
3. Структуриране на инвестиционните намерения на фирмата
4. Подготовка на всички необходими документи за изготвяне на проектното
предложение
5. Изготвяне на бизнес план
6. Оформяне на проектното предложение за европрограмата
7. Подаване в съответния финансиращ орган
8. Оценка на проектното предложение
9. Сключване но договор с управляващия орган на европрограмата
10. Управление на проекта и подготовка на междинни и крайни финансови
отчети
11. С оглед, че MegaFinance е от 15г. на пазара и работим с всички
банкови институции, ще Ви подсигурим банково финансиране за изпълнение
на проекта, както и допълнителни НЕОБЕЗПЕЧЕНИ оборотни средства.
Повече информация за текущи и предстоящи програми за финансиране на Вашия бизнес може да потърсите в менютата Актуални процедури и Предстоящи процедури.